Alla inlägg under oktober 2012

Av amanda edengren - 12 oktober 2012 20:54

Idag var jag på röntgen och det gick kanonbra, det var grymt obehagligt att ligga med något tungt på magen bara.

Min lillasyster Johanna och hennes pojkvän var med mig på sjukan så jag behövde inte känna mig ensam.

Har kommit in i en period där jag verkligen HATAR att äta igen, det suger för jag var på god väg för några veckor sen.

3 dagar kvart till flytt och jag längtar ! <3


Laddar upp en del bilder sen.


Amanda

Av amanda edengren - 11 oktober 2012 17:57

Nu börjar jag bli riktigt nervös inför imorgon, hatar att visa min kropp och nu måste jag ligga halvnaken för jäkla röntgen. Har tur ändå att min lillasyster följer med mig imorgon så jag slipper gå dit ensam, men kanske trist att jag måste käka laxeringsmedel för att tömma tarmen, jag som precis slutat med såna piller.

Fick även svar från kirurgen idag om att jag ska vända mig återigen till landstinget för att se om dom vill betala för min kroppsrenovering, vill verkligen få det överstökat och se ut som den 21åringen jag är.




Nu är det 4 dagar kvar tills jag och Sergiy flyttar! 

Längtar så jag blir tokig <3


Amanda


 

Av amanda edengren - 10 oktober 2012 11:32

I 2 veckor har jag stått och packat eftersom vi ska flytta till Finspång om 5 dagar, känns som att det kommer bli väldigt stressigt. 

På Fredag ska jag åka o göra röntken på mina njurar, kolla upp så jag inte har njursten.

Har även skrivit till en kirurg och pratat om mina problem med min kropp, att jag vill få väck all överskottshud överallt.

Vet inte än om jag kommer vara en lämplig kandidat för att opereras, det återstår att se.


Nu ska jag knalla ut på promenad i det kalla vädret!


Amanda


Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Blir man lyckligare av att vara smal?
 Absolut
 Verkligen inte
 Lite

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards