Alla inlägg under oktober 2014

Av amanda edengren - 22 oktober 2014 22:46

Har inte uppdaterat min blogg på ett år nu!

Har haft fullt upp, jag mår mycket bättre, pluggar, är rund o go igen, mitt uppe i en flytt och bor i Finspång med min sambo Jonatan.


Ska börja bättra mig, prata mer om min diagnos, hur det var att leva med en ätstörning och de sakerna som påverkar mig idag.


Såhär ser jag ut idag.  



Fick reda på i början av året att jag har aspergers syndrom, vilket är ganska svårt att acceptera, så jag skämtar mest bort det, har även opererat bort min galla för 7 månader sedan, så jag kan i stortsätt leva som vem som helst.

Förutom att ångesten kring maten ofta kommer, har lärt mig hantera den, Jag har gått upp mååånga kilon sen jag bloggade sist, trivs jättebra med hur jag ser ut, skulle väl tänka mig att gå ner 10-15kg för mitt välmående, men på ett normalt sätt, som inte skadar mig i slutändan.


Kommer fortsätta uppdatera imorgon, nu ska jag springa omkring o packa ner lägenheten, vi flyttar om drygt en vecka, sen se på masterchef o krypa ner hos min älskade.


Hoppas alla har haft en underbar dag!


/ amanda

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Blir man lyckligare av att vara smal?
 Absolut
 Verkligen inte
 Lite

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards