Alla inlägg under maj 2013

Av amanda edengren - 31 maj 2013 16:48

Gått på marknad med killen o pappa.. Helt slut av värmen!

Av amanda edengren - 31 maj 2013 11:06

Har inte uppdaterat på hur länge som helst, har flyttat, fixat praktik och mycke annat också.


Bor i en liten etta på 45 kvm här i Finspång, har bott här en månad o har kommit i ordning ganska bra!

Har i stortsätt allt utom en tv, det kommer vart efter.


Hur det går med mina matvanor, jo..

Jag har börjat äta allt mer, eftersom en ny person kom in i mitt liv och jag har känt mer glädje, haft mer livslust så aptiten är på top ganska ofta, har mycket lättare för att äta, det svåra är att hålla ångesten och känslorna i styr.

Har fortfarande ganska grova problem ang. att spy, det blir värre för varje dag och det känns som att det har blivit en rutin, en dålig jävla vana.

Har haft uppehåll med ätstörningsenheten/Psyk sen november nu, anser att jag klarat mig själv, nu har jag tagit kontakt igen då att allt har gått över styr.

Äter fortfarande oregelbundet o mest godis, känner inget större sug efter mat.

Promenerar inte lika ofta, vilket jag vill börja med igen. ( För att det är nyttigt med motion, inget annat! )

Vågar dock inte visa mig ute längre, har vart till affären en gång den här veckan och den gången fick jag en panikattack och började grina, gick inte som planerat..

Börjar praktik på apoteket nästa vecka, kommer bli jobbigt med mycket nytt folk men det är nog rätt nyttigt för mig, kanske just vad jag behöver just nu.


Funderar mycket och ofta på om jag ska ta kontakt med ett bokförlag, se om man kan samarbeta och skriva en bok, det är en dröm jag har, att få ge ut en bok som inspirerar människor, som visar att man är bra precis som man är och hur otäckt ens liv kan bli om det råkar gå snett.


Kommer börja uppdatera dagligen igen, känns som det!


Nu ska jag dra ett städvarv i lägenheten, pappa kommer upp på kaffe om en stund.

Blir nog promenad i det fina vädret också!


 

En ganska nytagen bild!



/ Amanda

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Blir man lyckligare av att vara smal?
 Absolut
 Verkligen inte
 Lite

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards