Alla inlägg under januari 2013

:D

Av amanda edengren - 9 januari 2013 17:31

Ganska intressant, man väljer väl ändå själv OM man vill gå in o läsa någons blogg? haha


Kan bara säga, utan att nämna namn att nästa gång jag råkar stöta på dig någonstans så kommer du inte leva länge till.


Nu vart jag ännu mer pepp på att blogga ! ska börja blogga flera gånger om dagen.


Igår var jag o träffade en skum kille, inte lika skum som han förra helgen.. men ändå .. ska aldrig åka till örebro för att träffa en kille som inte ens är snygg :S


Nu ska lillasyster klippa mitt hår, sådär kort ! :)


Till er fula horor som läser min blogg, det finns ingenting ni kan göra för att stoppa mig.

jag kommer bara göra ert liv surt, precis som ni gjort med mitt.

Av amanda edengren - 8 januari 2013 15:48

jag hatar dig, jag hatar dig, jag hatar dig, jag hatar dig, jag hatar dig..

Hatar dig så jävla illa ..

DU sa att DU inte pallade mer ? Vem fan har fått suttit ensam VARJE dag o väntat på dig? vem har städat , lagat mat, diskat, tvättat, fixat lunch, åkt med dig o gjort fucking tråkiga piss saker? vem var det som var sjuk i vårt förhållande ? JAG var sjuk, jag har ätstörningar.. men du är nog tamejfan mer sjuk än mig..

TRODDE ALDRIG ATT DU SKULLE GÖRA SÅHÄR MOT MIG, TRODDE FÖRFAN DU VAR ANNORLUNDA, MEN DU LYSSNAR BARA PÅ DIN JÄVLA HORBROR OCH DIN ÄCKLIGA JÄVLA BLATTEPOLARE OCH SNETANDADE FULA FITTAN.

DU ÄR DEN FALSKASTE JAG MÖTT, DU ÄR DEN VIDRIGASTE MÄNNISKAN JAG NÅGONSIN KÄNT, JAG ÖNSKAR ATT JAG ALDRIG HADE TRÄFFAT DIG ELLER DIN  FULA JÄVLA FAMILJ.

DU ÄR FUCKING 24 ÅR OCH BETER DIG YNGRE ÄN MIN SYSTERSON, JAG VILL HA ETT JÄVLA AVSLUT PÅ DET HÄR, SVAR PÅ MINA FRÅGOR OCH DU IGNORERAR MIG, JAG SKA TAMEJFAN D*DA DIG OCH HELA DIN JÄVLA ÄCKLIGA FAMILJ, ALDRIG MER SKA JAG LÅTA NÅGON KOMMA MIG OCH MIN FAMILJ SÅ NÄRA, FATTAR DU INTE ATT DU INTE FÖRSTÖRT MITT LIV FÖR GOTT ? ATT JAG ALDRIG KOMMER KUNNA LITA PÅ NÅGON KILLE IGEN.


FYYYYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN VAD JAG HATAR ALLT MED DIG, BLIR HELT JÄVLA FUCKED UP GALEN, JAG HATAR ATT JAG  HATAR DIG, JAG HATAR ATT JAG ÄLSKAR DIG, JAG HATAR ALLT.

JAG HAR TAPPAT HELA MIN JÄVLA LIVSLUST PÅGRUND AV DIG OCH DIN BROR , ATT MAN KAN FÖRSTÖRA ETT LIV SÅ?

ATT MAN KAN LÅTSASÄLSKA NÅGON I SÅ LÅNG TID, SEN GLÖMMA PERSONEN SÅ FORT. HAR ALDRIG KÄNT MIG SÅ ÄLSKAD SOM NÄR JAG VAR MED DIG, SÅ LÄMNAR DU MIG.

HOPPAS DU HITTAR EN FUL JÄVLA TJOCK FITTA SOM SLÅR IHJÄL DIG SÅ JAG SLIPPER SE DIG, HOPPAS DU INSER EN VACKER DAG ATT DU INTE ÄR VÄRD NÅGOT, ATT DITT HUS BLIR BOMBAT, ATT DIN BIL EXPLODERAR, ATT NÅGON SÄTTER SKOTT I PANNAN PÅ DIG.


JAG HATAR DIG!

..

Av amanda edengren - 7 januari 2013 21:16

I Hate that i love you so.

Av amanda edengren - 6 januari 2013 20:46

Skulle jag sno med dig, flytta in till stan igen!

Skulle se till att vi var ihop föralltid..

skulle göra vad som helst för att göra dig lycklig.

skulle verkligen verkligen göra allt..


Det jag saknar mest är att sitta nere vid stranden med dig, att ta promenader eller alla spontana småsaker..

att inte få vakna upp eller somna brevid dig, att aldrig få se dig le.

Att aldrig få laga mat till dig, kommer aldrig få hoppa på dig o pussa på dig.. möta dig i dörren när du kommer från jobbet..

Jag kommer aldrig få vara vid din sida, och vi pratade om att gifta oss.. kommer föralltid undra hur allt gick så snett, det är så ledsamt att du är 24 år och fortfarande lyssnar bara på vad din familj vill, tror inte att det var du själv som ville att det blev såhär.. och , fan .. jag tänker på dig hela tiden. Har verkligen ingen aning om hur det ska släppa..

kan inte sluta hoppas på att du ska dyka upp här utanför, ge mig en varm kram som ingen annan kan, vill att du ska hämta mig, så vi kan rymma härifrån, långt bort där ingen kan hitta oss !


Kommer aldrig vilja ha barn, kommer aldrig vilja gifta mig.. det var någonting jag ville med dig o ingen annan..

du har slängt vår förlovningsring, jag kollar på min varje dag.. kan inte slänga den, kan verkligen inte radera dig ur mitt liv.. hur fan kan du ta allting så lätt ? hur kan du stryka mig ur ditt liv? efter allt vi vart igenom, allt blev bättre, jag mår bättre och har kämpat som ett as, när jag väl börjar bli frisk så lämnar du mig..

jävla hatkärlek .. fyfan vad jag är arg och ledsen,  trött och helt slut..

Kan du komma o hämta hem mig nu?  2 veckor är för lång tid !


saknar dig så jag dör snart .. :(

Av amanda edengren - 6 januari 2013 15:23

Varför går jag fortfarande o väntar o hoppas på att du ska komma? Varför kan jag inte släppa alla minnen med dig? Jag vet att det ska vara du o jag, sluta förneka det! :-(

Dags att komma o hämta mig nu..

Av amanda edengren - 6 januari 2013 04:55

Försökte gå på dejt idag, att ens umgås med en annan kille som inte är du, det suger ordentligt.. sitter o pratar om dig hela tiden, alla våra låtar kommer på radion hela tiden och allt i mitt huvud handlar om dig .. fyfaaan vad svårt det är ibland.. hur ska jag gå vidare när du är allt jag vill ha ?

Av amanda edengren - 5 januari 2013 18:06

Det som gör mest ont just nu är att jag har insett att det aldrig mer blir vi.

Av amanda edengren - 3 januari 2013 23:47

Sååå skumt, när Jag har mitt snus röker jag bara en cigg om dagen :-S
Tidigare när jag var med sergiy kunde jag röka 20 om dagen.. Haha

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Blir man lyckligare av att vara smal?
 Absolut
 Verkligen inte
 Lite

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards