Alla inlägg under december 2012

Av amanda edengren - 29 december 2012 20:53

Ju fler dagar det går desto mer saknar jag dig o det gör mig gaaaaalen!
Orkar inte mer.

Av amanda edengren - 29 december 2012 02:06

Känsloladdad dag, fick höra mycke bra saker som samtidigt är dåligt :-( jag fuckar jämt upp! Ångrar mig till döds!

Av amanda edengren - 28 december 2012 02:38

Nu ligger jag helt sömnlös igen..

Har inte kunnat sova sen du lämnade mig, ingenting känns roligt.

Om jag bara fick vrida tillbaka klockan, ta reda på vad som gick snett.

Kommer aldrig vilja ha någon annan än du!

Kan du inte bara prata med mig så löser vi allt?

Varför sa du aldrig vad som var fel?


Känns som att jag inte orkar mer, det här är det värsta som hänt mig.

Hade föreställt mig vårat liv ihop.

Vilka planer jag hade för oss.


Nu står jag här, ensam och övergiven.. Kommer aldrig kunna älska någon som jag älskar dig<3


:(

:/

Av amanda edengren - 26 december 2012 19:03

The hardest part of living is just taking breaths to stay.


Idag mår jag riktigt riktigt jävla illa, skulle behöva hjälp nu..

Att man kan sakna någon, att den personen inte saknar mig tillbaka.

Nu orkar jag verkligen inte mer. Det är för mycket.


Av amanda edengren - 23 december 2012 15:33

http://www.youtube.com/watch?v=u0nqZz2qRKY


Tänker på dig när jag hör den, tänker på oss.

Vill att du ska komma och hämta mig, ge mig en varm kram och säga att allt blir bra.

Känns som jag aldrig kommer kunna släppa dig ur mina tankar..

Att någon kom in i mitt liv och räddade mig som du gjorde, går inte att tacka dig nog för det.

Allt knasigt vi gjorde, alla underbara stunder, är dom helt borta för dig?

Vill inte falla tillbaka till mitt gamla liv bara för du inte finns här..

Undrar ifall mina tårar någonsin kommer ta slut, just nu bara rinner det floder och jag har så ont i hjärtat.

Är så rädd, ledsen och arg!! Att du bara kan glömma vår tid ihop!

Om det bara fanns något jag kunde göra för att få dig att inse att du är allt jag vill ha, vill verkligen inte ha något annat här i livet än ditt hjärta.


Vet inte hur jag ska beskriva min smärta.. det är så jävla svårt!

Mitt hjärta är trasigt och det är bara du som kan fixa det.

hur allt blir, kommer du alltid ha en stor plats i mitt hjärta och jag kommer aldrig glömma dig och allt du gjort för mig.


Älskar dig till döds Sergiy ! hoppas du inser det en dag.

  <3

Av amanda edengren - 23 december 2012 03:24

  aldrig någonsin visat någon den här bilden .. sanningen.

Av amanda edengren - 19 december 2012 22:37

Att veta att jag aldrig mer kommer få se dig, röra dig eller se dig le gör ont. Riktigt jävla ont. Kommer sakna dig väldigt länge, 9 fina månader sen blev det inte mer. Har minnen.. Får se tillbaka på hur lycklig jag har varit. kommer alltid att älska dig, du är en så stor del av mitt liv. Nu måste jag släppa taget.

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Blir man lyckligare av att vara smal?
 Absolut
 Verkligen inte
 Lite

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards