Alla inlägg under juli 2013

Av amanda edengren - 8 juli 2013 01:32

Ligger helt sömnlös o är rent ut sagt helt jävla besviken på mig själv. Kan jag aldrig göra rätt? Måste ta tag imorgon o verkligen söka hjälp.
Det här går åt helvete.

Av amanda edengren - 5 juli 2013 15:38

Det är så sjukt att alla tror jag är vem som helst, har inga problem eller mår skit.
* jag har massor med slapphud från viktnedgången, som är psykiskt jobbigt. Att se det varje dag. Helt sjukt äckligt.
* jag måste äta lugnande för att inte få panik o bryta ihop.
* jag kan knappt gå ut längre för jag skäms något så fruktansvärt över hur jag ser ut.
* jag känner hela tiden att jag bara vill bort och jag har ingen livslust alls för tillfället, får bara sagt till mig att ta mig i kragen, men hur ska man få tillbaka sin livslust?

Finns så mycket jag inte förstår, som jag så gärna vill förstå. Antar att det kommer en vacker dag.

Nu sitter jag i folkparken i stan medans sambon spelar vollyboll.
Fml, vill åka hem..

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Blir man lyckligare av att vara smal?
 Absolut
 Verkligen inte
 Lite

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards