Alla inlägg under juni 2013

Av amanda edengren - 18 juni 2013 20:43

Ska jag lägga upp ett par bilder?
Ge förslag på vad!
Kommer lägga upp lite bilder på Jonatan, mig o vår lägenhet.


/ Amanda

Av amanda edengren - 15 juni 2013 22:23

Nu känner jag att jag ger upp igen. Allt känns totalt jävla meningslöst..

Av amanda edengren - 7 juni 2013 08:56

Började morgonen med att stiga upp o ta den lilla disken som fanns.

Nu sitter jag här med ögonbrynsfärg i och hoppas på det bästa!


Idag ska jag slipa tapet, spackla och försöka få lite fint här i lägenheten.


Lillasyster sov över här inatt, så det blev käka lite hemmagjord pizza, vilket min mage inte gillade.

Ska fixa fram lite frulle åt henne nu sen fortsätta med allt fix!


/ Amanda

Av amanda edengren - 6 juni 2013 18:01

Känner på mig att jag har fått diabetes, eller kommer få.

Äter typ aldrig mat ordentligt .. utan oftast går ja o smaskar på en liten godispåse, vilket inte är så nyttigt.

Har många i släkten med diabetes, så måste nog passa mig.

Ska på hälsokoll snart, kolla alla värden så allt står rätt till.. har ju faktist bättrat mig på senaste tiden och lagt på mig några kilon. :/


Har vart ute en massa idag, gillar det inte men det är allti skönt med en promenad i det fina vädret.


Nu ska jag fortsätta slipa väggarna och mina byråar.. fy!


/ Amanda  

Av amanda edengren - 4 juni 2013 19:09

Det där med att känna sig viktig, känna sig behövd eller älskad, det är något jag saknar i mitt liv.

Sitter och undrar ganska ofta hur det kommer sig att jag inte har lika värde som alla andra. Är det för att jag inte har jobb? att jag inte har pengar att ta körkort eller för att jag blev sjuk?

Någonting är det som gör att jag inte betyder lika mycket som dom andra, vilket gör mig arg.

Kommit till en period då jag gärna skulle flytta långt bort, så långt bort som möjligt.


Skulle bra gärna vilja se människor med fördomar gå omkring en dag i mina skor, se hur mycket dom skulle palla.

Vet att mitt psyke är starkare än många andras, vilket jag är fruktansvärt stolt över.


Nu ska jag gå o vika tvätt, ta disken o rensa ur hela jävla lägenheten.

Karln jobbar sent o kommer inte förrens 23.00


*  You think I'm not good enough for you motherfucker
   Well, let me tell you
   Since you're so into yourself
   Go toss off on the mirror
   You utter wanker *


/ Amanda

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Blir man lyckligare av att vara smal?
 Absolut
 Verkligen inte
 Lite

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards