Alla inlägg under juli 2012

Av amanda edengren - 31 juli 2012 20:38

Om en vecka är babys semester slut och jag kommer få sitta ensam i lägenheten igen, vet exakt hur det kommer sluta när jag inte har någon här som kontrollerar att jag äter. 

Jag var så stark o lyckades gå ner så mycket i vikt, hur kommer det sig att jag inte kan vara lika stark åt andra hållet?

På ett sätt är jag medveten om att jag måste ändra på mig innan jag kollapsar o dör, men på ett annat sätt vill jag bara fortsätta gå ner i vikt. 

Jag är fruktansvärt rädd, rädd för allt.


Nu ska jag vänta in Sergiy som är o gymmar med sin bror, sen blir det kvällspromenad runt strömmen tror jag!


Amanda

Av amanda edengren - 31 juli 2012 18:31

Jag är helt besatt av att spy. Jag spyr flera gånger om dagen och käkar groteskt mycket bajstabletter för att vara säker på att jag aldrig har något i magen. Jag börjar inse att jag verkligen är sjuk.


Amanda

Av amanda edengren - 28 juli 2012 18:18

Alla dessa tankar, vill bara gå iväg helt ensam o avsluta dethär.

All ork och livslust har verkligen tagit slut nu, känns som det inte finns någon väg ut ut det här.

Varje dag är verkligen en kamp och jag vet inte hur länge till jag kan kämpa.

Sitter och väntar in killen som vart borta sen två, han svarar inte i telefonen så börjar bli nervös och orolig att någonting har hänt eller att han inte vill vara med mig längre, att han tröttnat på att vara tillsammans med en sjukdom.

Det värsta av allt är att alla runt omkring som verkligen inte förstår vad man går igenom tror att det går att bota en ätstörning på två röda, det funkar verkligen inte så.

I onsdags hade jag möte på ätstörningsenheten och ska dit igen nu på onsdag, hoppas det kan bli bra snart .. Annars vet jag inte vart jag gör av mig själv.


Amanda

Av amanda edengren - 19 juli 2012 17:45

Nu var det riktigt länge sen jag uppdaterade min blogg, har väl mest känt att jag inte har så mycket att skriva av mig.

Försöker verkligen att äta, bara något litet om dagen så jag får i mig något alls, men vad jag kämpar.. 

Baby och jag kollade på lägenhet igår, hoppas verkligen vi får den! 

Har bakat lite idag, sockerkaka, muffins och nu håller jag på med smultronpaj, (Mathilda är så snäll att hon gick och plockade smultron åt mig).


Har lyssnat om och om igen på en låt som jag känner igen mig så mycket i, har ingen aning om hur man länkar en låt från youtube så skriver bara ut namnet, om någon har tid så lyssna på den, verkligen jättefin låt.


Har vart 2 veckor ute på landet hos mamma och pappa, dom bor precis vid en jättefin sjö, ska se om jag och min finaste ska ner och sätta oss där en stund med en filt.


Såhär heter låten:

Bethany Dillon - Beautiful.


Skriver mer ikväll när älskling har somnat.


Amanda

Av amanda edengren - 12 juli 2012 00:11

Inte skrivit på ett tag nu, varit ute hos mamma o pappa på landet sen i fredags. Har inte träffat min prins på snart en vecka. Igår åt jag riktigt bra, stolt över mig själv. Idag har jag bara ätit lite godis och ska snart hoppa på träningcykeln o sen göra situps.. jävla tvångstankar och ångest.

På onsdag ska jag och Sergiy kolla på lägenhet :) hoppas vi flyttar snart!


Amanda      

Av amanda edengren - 9 juli 2012 02:24

Hej! jag heter amanda och misslyckad är mitt mellannamn. Allt jag gör går åt skogen, allt jag rör går sönder och alla jag älskar sårar jag. Kan inte ta de här längre..Amanda

Av amanda edengren - 5 juli 2012 16:44

Sitter hela dagarna och tänker på hur misslyckad jag är som inte klarade sista gesällprovet i naglar, är helt förstörd över att jag inte klarade det.. jävla skit att jag skulle må skit den dagen, är så grymt besviken på mig själv att jag aldrig kan lyckas med någonting här i livet, allt går ständigt åt helvete.. inte så konstigt att man önskar sig själv död hela tiden.

Undra hur mitt liv egentligen kommer se ut.. Kommer jag bli helt fullt frisk o kunna leva som en normal människa eller kommer jag leva med ångest och panik hela livet? fyfan ..


Nu ska jag fortsätta med tvätten o gå ut o möta killen, han jobbade över 2 timmar idag .. suck!


Amanda

Av amanda edengren - 5 juli 2012 14:33

Fy vad tiden går undan idag, bara för jag har tusen grejer som ska göras. Ska städa klart lägenheten tills killen kommer hem, hinna slänga in tvätt och möta upp min sötnos från jobbet. 

Faktist skönt att göra det, blir en 50 minuters promenad dit, sen får jag skjus hem på cykeln.

Ätandet går åt helvete, går inte att äta .. helt omöjligt, ska hem till mamma o pappa i helgen med mitt fina hjärta, då kommer jag bli matad, varelse jag vill eller inte. 


Måste sticka o städa nu, skriver mer sen!


Amanda

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Blir man lyckligare av att vara smal?
 Absolut
 Verkligen inte
 Lite

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards