Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av amanda edengren - 3 augusti 2012 23:18

Började dagen med 7 blodprov, gick jättefort så kunde åka hem direkt, får svaren på tisdag.

Åt pasta idag, en liten portion.. Ångesten slog till direkt och det var bara rätt in på toan o spy.

Senare under dagen bestämde jag och baby att vi skulle ha mysdag, köpte lite godis .. några godisar och några minuter senare var det uppe igen .. På kvällen hände något som händer högst en gång i månaden, jag blev sugen på vitlöksbaguette! Får alltid som jag vill om jag blir hungrig eller nått, vi gick raka vägen in på ica o köpte det, kom hem o värmde upp de. Nu ligger det i toaletten, kan verkligen inte hålla nere något alls.

Fick reda på ätstörningsenheten att det kan sabba kroppen rätt fint att missbruka tabletter och min psykolog bad mig minska ner på dom, kommer kännas skumt men ska göra ett försök!


Amanda

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Blir man lyckligare av att vara smal?
 Absolut
 Verkligen inte
 Lite

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards