Alla inlägg den 3 januari 2013

Av amanda edengren - 3 januari 2013 23:47

Sååå skumt, när Jag har mitt snus röker jag bara en cigg om dagen :-S
Tidigare när jag var med sergiy kunde jag röka 20 om dagen.. Haha

Av amanda edengren - 3 januari 2013 12:48

När ska jag hitta den rätta i mitt liv och bli lycklig?

vill bo i ett stort hus, ha en fin man o många barn.

Vill ha en bra jobb där jag trivs och införskaffa mig körkort, kommer det ens att inträffa?

Tänk om det är som mamma säger..

Gud testar oss, vi som är starka klarar av det mesta, men får leva ett totalt jävla piss liv.

Medans andra glider genom livet på en räkmacka.

Ibland är det bra orättvist, men i slutändan vet jag att jag är starkare än någon annan.

Det känns sisådär med allt just nu, att en person kan göra en så illa på grund av någon annan, att jag kan göra den personen illa, som jag älskar så högt.

Man kan inte bara sluta älska någon över en dag, jag vet att det var ditt beslut, men inte ditt val.

Idag måste jag börja packa upp på mitt rum, eller packa ner. Ska söka lägenhet idag, börjar gå mig på nerverna att bo ute i skogen. Men det får gå, de är ju trots allt bara tillfälligt.

Börjar kunna somna bättre, trots att jag får panik varje vakna sekund utan dig, drömmer om dig hela tiden, vaknar upp och det är tomt brevid mig.


Hoppas allt blir bra snart, hoppas jag kan släppa o börja om på nytt.

Hatar verkligen att tillåta mig själv att må såhär..

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Blir man lyckligare av att vara smal?
 Absolut
 Verkligen inte
 Lite

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards