Alla inlägg den 16 november 2015

Av amanda edengren - 16 november 2015 18:10

För cirka två månader tog jag och min sambo vårt pick & pack och drog ner till ronneby, känns oerhört lustigt att inte ha gångavstånd till mina syskon och vänner, jag kan inte åka ut till mina föräldrar flera gånger i veckan om jag så vill.

MEN den största förändringen är att inte träffa min yngsta lillasyster Mathilda, min svägerska och brorsdotter.. Att heller inte kunna vara där, bokstavligen där för min familj om det händer något.. istället sitter jag inlåst på ett litet rum hemma hos min svärmor.. har varit hemma i finspång och hälsat på en gång på dom här två månaderna och nu vet jag inte om jag kommer kunna hälsa på min familj på ett bra tag.


Visst, ronneby är en fin stad, jättesnälla människor och mer att göra men saknaden efter min familj knäcker mig.

Ska även på at börja röra mig neråt i vikt, har gått upp lite för mycket.. vill dock inte göra det för snabbt, då kommer jag ta dö på mig själv.


får fördriva min tid med sminkning, nagelförlängning och smink..

ska även sälja av med halva min garderob i L om någon skulle vara intresserad,även skor i 36.

Bildbombar med kläder i ett senare inlägg..

       


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Blir man lyckligare av att vara smal?
 Absolut
 Verkligen inte
 Lite

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards