Alla inlägg under juli 2012

Av amanda edengren - 1 juli 2012 23:58

Har vart på landet och hängt med thilda hela dagen, har fått i mig 3 tsk lättkeso idag. Låter jättelite men för mig är det ett stort steg. Har jättehemsk ångest över att jag ätit idag och känner mig som ett fläskberg. Hatar verklgen hur jag ser ut just nu, känns som allt fläsk hänger över byxorna så imorgon bitti blir det att åka upp till gymmet. Just nu ligger jag i lillasysters extrasäng och ska sova här. Sängen är så hård så min ryggrad gör ont.. Ska försöka att låta bli o tänka på min hemska kropp o sova lite, skriver mer efter gymmet imorgon. Ska bli underbart att få träffa älskling imorgon! Amanda

Av amanda edengren - 1 juli 2012 11:40

Har vaknat för en liten stund sen, haft så grymt ont i magen sen igår men känner mig så stolt över att ha kunnat äta någonting, känns som jag är på rätt väg och påväg med småsteg. Ska åka hem till mamma och pappa idag själv och stanna några dagar, känns förjävligt att vara ifrån sin fina kille, men det behövs ju också för att vi ska hinna sakna varandra.

Så det första jag ska göra när jag kommer ut på landet är att ta en promenad, i med hörlurarna och bara gå, ska försöka få med mig lillasyster Mathilda också, det var länge sen vi umgicks.


Tack till alla som läser min blogg och ger mig så positiv respons på allt jag skriver, det ger mig en liten extra knuff i rätt riktning!                            


 Amanda


  


Av amanda edengren - 1 juli 2012 00:10

Vart en tuff tag, tvingats att äta små saker hela dagen, så skulle vi äta ute på kvällen och jag har så ont i magen, Vi såg på the dictator, jag, killen, mamma, pappa, Johanna och hennes pojkvän, riktigt trevligt. 

Har mått rätt kasst för övrigt idag, mest legat på soffan och sovit hemma hos mamma o pappa.

Hoppas min magvärk släpper innan jag sover, att somna med magont och ångest är inge vidare. får prata lite med killen innan vi sover, slå på en film och tänka på annat, måste vara stark och fokusera!

Kom hem för en halvtimme sen och tog en jättevarm dusch, har alltid på varmaste för jag är så kall av mig, kan sitta i mjukiskläder och vanliga kläder, morgonrock + täcke, men jag fryser ändå, så jag brukar ta till hårfönen och föna mig varm. Ska nog slänga fram den en sväng innan jag sover för det är kallt här hemma.

Imorgon blir det att börja dagen med en långpromenad, länge sen jag gick ensam.. har inte fått gjort det den senaste tiden eftersom min kropp inte orkat med, antagligen kommer jag inte få gå ensam imorgon heller så baby får slänga 

på sig mp3n o gå med mig.


Amanda

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Blir man lyckligare av att vara smal?
 Absolut
 Verkligen inte
 Lite

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards