Alla inlägg den 27 juni 2012

Av amanda edengren - 27 juni 2012 11:37

Mycket riktigt, det vart en del bråk igår, åt bara godis för 20 kr på hela dagen så jag var en aning grinig.

Nu ligger jag bara i sängen, röker o lyssnar på musik som vanligt.

Mätte mina kroppsdelar idag, såg att jag minskat till 59 cm i midjan 13cm runt handled, 22 cm runt överarm och 43 cm runt lår.. Bäst jag inte nämner det för killen.

På ett sätt vill jag fortsätta gå ner i vikt för jag känner mig så förbaskat tjock, på ett annat vill jag bara äta som en normal människa, njuta av livet tillsammans med killen.

Vi satt igår och diskuterade kring mitt ätande osv, man blir så frustrerad när alla låtsas att dom förstår men ingen egentligen gör det, är trött på att få svaret - Det är väl bara äta ialla fall?! , nej, det är inte bara att sätta sig ner o äta, det funkar inte så .. det är inte så enkelt. Önskar verkligen att jag hade någon att prata med som gått igenom samma sak som mig, som kan säga att han/hon förstår mig.

Idag måste jag ta mig i kragen och ta en promenad, har inte blivit av dom senaste dagarna.


Till alla som frågar om jag har mycket överskottshud, ja, jag har massor både på mage, lår och armar.

Måste "räta ut" huden när jag ligger ner och ska sova, sola osv. det gör tyvärr så jag känner mig ännu tjockare även fast jag långt inne i huvudet vet att det bara är hud.


Nu ska jag gå och försöka städa lite och fixa i ordning mig, klockan 3 idag ska vi kolla på lägenhet. 


Amanda

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Blir man lyckligare av att vara smal?
 Absolut
 Verkligen inte
 Lite

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards