Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

sova.

Av amanda edengren - 29 juni 2012 00:00

Kan inte sova, är så nervös för vad som kommer hända på psyk-akuten, kommer jag bli hemskickad som vanligt eller blir jag inlagd? Hur ska jag klara av allt det här själv? Kommer jag få må bra? Vill inget hellre. Killen tog bilder på mig idag, ser ut som en riktigt gammal tant.. Har tusen tankar i huvudet, är min kropp redan förstörd? Kommer jag kunna äta normalt utan att få ont och att ångesten inte dyker upp? Viktigast av allt, kommer jag kunna få barn? Känner inatt att jag bara vill försvinna och dö! Det vore så skönt att få slippa allt just nu. Vet inte om jag är redo för en så stor förändring imitt liv än, även fast jag vet att det handlar om liv och död, mina nära tror inte jag lever till jul om det inte vänder.Hur kan jag bli pepp till att söka hjälp? Amanda

 
 
Ingen bild

Anni-san

29 juni 2012 01:11

Hej!
Jag såg ditt inlägg här på bloggplatsen och tänkte att jag skulle besöka dig!

Och det gör jag nu :)

Jag känner inte dig men jag tror att du klarar det om du bara verkligen vill!

Det är en lång och svår väg att nå!

Men man kan klara allt om man bara har viljan! <3

Sköt om dig

//Anni-san

 
josefine

josefine

29 juni 2012 06:29

hej jag har en fråga jag väger 53 kg och är 1,58 är jag tjock annars vad har du för knep att gå ner snabbare jag har i början av nian då kräktes jag upp mat och jag sprang ut och gick typ varje dag och jag hade gått ner 8 kg på bara två månader.
Men hur gör du för att gå ner så fort snälla jag vill ha tips och säg inte ngt om kost please.

http://www.stronggirl95.bloggplatsen.se

amanda edengren

29 juni 2012 06:44

Hej!
Skulle aldrig någonsin uppmuntra någon till att gå ner i vikt som jag gjort, önskar inte mitt mående idag till min värsta fiende. Vill man gå ner i vikt OCH må bra, då finns det bara ett sätt att göra det på.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda edengren - 21 november 2015 01:09

Var hos psykologen via arbetsförmedlingen idag och för första gången kan jag säga att det var underbart! Hade ett möte på 90 minuter och ska tillbaka i början av december, underbart! Idag fyllde min pojkväns lillkusin 12 år, så vi var där och fika...

Av amanda edengren - 16 november 2015 18:10

För cirka två månader tog jag och min sambo vårt pick & pack och drog ner till ronneby, känns oerhört lustigt att inte ha gångavstånd till mina syskon och vänner, jag kan inte åka ut till mina föräldrar flera gånger i veckan om jag så vill. MEN den...

Av amanda edengren - 10 mars 2015 16:39

Fick för ett tag sen hem aco minicare produkter som jag fick testa genom #loppiblogbag, Det var de absolut bästa testat, väldigt milda och luktade inte skarpt! och jag kommer garanterat köpa dom på apotek när dom här tar slut.     #loppiblogbagmini...

Av amanda edengren - 22 oktober 2014 22:46


Har inte uppdaterat min blogg på ett år nu! Har haft fullt upp, jag mår mycket bättre, pluggar, är rund o go igen, mitt uppe i en flytt och bor i Finspång med min sambo Jonatan.   Ska börja bättra mig, prata mer om min diagnos, hur det var att...

Av amanda edengren - 16 november 2013 23:52

Vad ska man göra när paniken smyger fram på nätterna, när man ligger o är helt spyfärdig på allt runt omkring, det är säkerligen mitt egna fel att jag mår så.. Enligt andra iallafall! Jävla idioter försvinn ur mitt liv. Kommer flytta iväg snart, ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Blir man lyckligare av att vara smal?
 Absolut
 Verkligen inte
 Lite

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards